//

Бум католицької літератури в Італії

Італія переживає бум продаж книжок релігійної тематики. Зараз вони становлять 13% місцевого видавничого ринку, в сумі випускається 4500 новинок щороку.

 

Річна вартість проданих публікацій становить 260 мільйонів євро. Дистрибуція здійснюється перш за все за посередництвом  католицьких книгарень, яких в країні понад 400. Хоча раніше католицька література попадала в світських книгарнях в основному в розділ езотерики і окультизму, тепер погляд на них змінився, бо в християнських книгах світські книгарні почали тепер бачити джерело прибутку.

 

Перелом здійснив Іван Павло ІІ. Він адресував свої тексти до широкого кола читачів, в тому числі і до невіруючих, тому його твори продавались і читались поза католицьким колом.  Бенедикт XVI підтримав цю добру традицію. Ще одним популярним католицьким автором є Фаустина Ковальська зі своїм «Щоденником».  Крім цих авторів, популярними в Італії є співвітчизники: кардинал Карло Марія Мартіні (44 новинки у 12 видавництвах) і Джанфранко Равазі (27 новинок у 13-тьох видавництвах).

 

Католицьким бестселерами є також релігійні свідчення  популярних постатей шоу-бізнесу. Наприклад, Пауло Бросіо, відомий спортивний коментатор, описав історію своїх падінь і навернення в Меджугор’ї в книжці «За крок від прірви», 200 тисяч екземплярів якої вже продано. Популярними є також дві книжки футболіста Ніколи Легроттагліє, який в них описав історію обітниці, даної в дитинстві Ісусові: «Якщо стану футболістом першої  ліги – стану Твоїм місіонером». Перша його книжка називається: «Я дав слово».

 

Важливим чинником успіху католицьких видавництв є зріст кількості читачів на 10% протягом останніх трьох років.  Важливо те, що серед них є багато як молодих, так і невіруючих людей.  

 

За матеріалами: Radio Watykanskie