//

Експерти з Канади говорили в УКУ про особливості викладання християнської етики у школах

27 квітня в Українському католицькому університеті пройшов навчально-практичний семінар для вчителів християнської етики на тему «Особистість християнського вчителя. Його покликання, духовність та вишкіл».

 

Декан відділу педагогіки Університетського коледжу Св. Марії (Канада) Лінда Дудар зазначила: «Католицькі школи, які є в Канаді базуються на римо-католицькій традиції, але вони є відкритими. При викладанні ми звичайно маємо справу з різними людьми, різними підходами, традиціями та стилями. Це можна спостерігати на рівні шкіл чи церковних громад. Власне це спричиняє певні труднощі, однак наша основа є однаковою. Тому вчителі повинні працювати на високому професійному рівні».

 

Вона також додала, що у Калґарі, де мешкає близько мільйона людей діє 125 великих католицьких шкіл, а загальноосвітніх – удвічі більше. 

 

Про покликання та духовний вишкіл вчителя під час семінару розповіла координатор релігійної освіти Університетського коледжу Св. Марії (Канада) Керол Болдуїн. Вона уже близько 23 років працює учителем. На її думку, розуміння Бога у людини з віком змінюється. «Ми сприймаємо Бога по-різному, коли є дітьми, підлітками і вже зовсім дорослими. Цю особливість слід враховувати у роботі з дітьми. Важливо пам’ятати, що старші діти дуже чутливі до тем соціальної несправедливості».

 

Керол Болдуїн також розповіла про три складових духовного життя – молитва, навчання, дія. «Духовне життя починається із нашого повсякдення. Святі не вчать як бути подібними на них, вони вчать нас як бути чесними із собою, показують, як відповідати на внутрішній голос у кожному з нас», – зазначила вона під час науково-практичного семінару в УКУ. 

 

Наостанок директор Катехетично-педагогічного Інституту УКУ сестра Луїза Цюпа наголосила, що такий науково-практичний семінар розпочинає серію зустрічей між вчителями християнської етики, на яких говоритимуть про духовний вишкіл та покликання вчителя.

 

Прес-служба УКУ