//

АНОНС: «Церква в інформаційному суспільстві» - конференція в Одесі

20-21 травня 2011 року в Одесі відбудеться дводенна медіа-конференція «Церква в інформаційному суспільстві». Захід матиме паралельні секції з Public relations, релігійної журналістики, Інтернет-журналістики та блогінгу. До участі у конференції запрошуються журналісти, церковні лідери, представники церковних прес-служб, а також блогери-християни.

 

Серед спікерів – світські та релігійні журналісти, фахівці з Public relations та Government relations, відомі українські блогери.

 

Організатори конференції - Релігійно-інформаційна служба України спільно з Koch Foundation та Європейський інститут соціальних комунікацій (м. Одеса), за підтримки Школи апостольства мирян ім. Ст. Шульмінського, Цервки Апостола Павла (НЄЛЦУ), та обласного об'єднання Української християнської євангельської Церкви.

 

Тематичні секції:

1.  Зовнішня комунікація (Public relations) для Церкви.

    PR – це не реклама і не пропаганда: що таке PR і чому він потрібен будь-якій організації?
    Приклади використання PR-інструментів Церквами та християнськими спільнотами: український та світовий досвід.
    Перша особа під прицілом журналістів.
    Як працюють світські ЗМІ: особливості професії.
    Знайомство з цільовими аудиторіями.
    Моніторинг ЗМІ: досліджувати, щоби розуміти.
    Government relations, лобіювання.
    Антикризовий PR.

 

2. Організація роботи церковної прес-служби.

    Структура і функції прес-служби.
    Прес-секретар: особлива місія.
    Як створити цікавий медіа-привід.
    Як сформувати власну базу даних медіа-контактів.
    Особливості медіа-заходів (прес-конференції, брифінги, прес-сніданки, прес-тури, конференції, круглі столи і т.д.).
    Інтерв'ю: ЩО і ЯК говорити, щоби бути почутим і зрозумілим.

 

3.  Церква 2.0.

    Інтернет та нові медіа – сучасний ареопаг для євангелізації.
    Церковний сайт: обличчя Церкви в Інтернеті. Як зробити його привабливим.
    Навіщо Церкві соціальні медіа?
    Facebook, Twitter, LiveJournal та професійні мережі в Інтернеті: що і для чого?
    Вплив соціальних медіа на традиційну журналістику.
    Пошук партнерів для служіння через соціальні медіа.
    Проведення інформаційних кампаній в Інтернеті.

 

4. Християнська журналістика.

    Виклики та можливості християнської журналістики.
    Як зробити християнське видання конкурентноспроможним.
    Телебачення як інструмент Бога та Церкви.
    Найкращі церковні мадіапроекти: шлях до успіху.
    Форми міжконфесійної християнської співпраці.

 

Реєстрація на конференцію здійснюється через електронну скриньку pr.risu@gmail.com до 15 травня 2011 року. Додаткова інформація за телефоном: 067 18 06 777.

Просимо при реєстрації вказати тематичну секцію, учасником якої Ви хочете бути. Ваші питання та побажання Ви можете залишити на сторінці конференції у Facebook.

Джерело: РІСУ