20-21 травня 2011 року в Одесі відбудеться дводенна медіа-конференція «Церква в інформаційному суспільстві». Захід матиме паралельні секції з Public relations, релігійної журналістики, Інтернет-журналістики та блогінгу. До участі у конференції запрошуються журналісти, церковні лідери, представники церковних прес-служб, а також блогери-християни.
Серед спікерів – світські та релігійні журналісти, фахівці з Public relations та Government relations, відомі українські блогери.
Організатори конференції - Релігійно-інформаційна служба України спільно з Koch Foundation та Європейський інститут соціальних комунікацій (м. Одеса), за підтримки Школи апостольства мирян ім. Ст. Шульмінського, Цервки Апостола Павла (НЄЛЦУ), та обласного об'єднання Української християнської євангельської Церкви.
Тематичні секції:
1. Зовнішня комунікація (Public relations) для Церкви.
PR – це не реклама і не пропаганда: що таке PR і чому він потрібен будь-якій організації?
Приклади використання PR-інструментів Церквами та християнськими спільнотами: український та світовий досвід.
Перша особа під прицілом журналістів.
Як працюють світські ЗМІ: особливості професії.
Знайомство з цільовими аудиторіями.
Моніторинг ЗМІ: досліджувати, щоби розуміти.
Government relations, лобіювання.
Антикризовий PR.
2. Організація роботи церковної прес-служби.
Структура і функції прес-служби.
Прес-секретар: особлива місія.
Як створити цікавий медіа-привід.
Як сформувати власну базу даних медіа-контактів.
Особливості медіа-заходів (прес-конференції, брифінги, прес-сніданки, прес-тури, конференції, круглі столи і т.д.).
Інтерв'ю: ЩО і ЯК говорити, щоби бути почутим і зрозумілим.
3. Церква 2.0.
Інтернет та нові медіа – сучасний ареопаг для євангелізації.
Церковний сайт: обличчя Церкви в Інтернеті. Як зробити його привабливим.
Навіщо Церкві соціальні медіа?
Facebook, Twitter, LiveJournal та професійні мережі в Інтернеті: що і для чого?
Вплив соціальних медіа на традиційну журналістику.
Пошук партнерів для служіння через соціальні медіа.
Проведення інформаційних кампаній в Інтернеті.
4. Християнська журналістика.
Виклики та можливості християнської журналістики.
Як зробити християнське видання конкурентноспроможним.
Телебачення як інструмент Бога та Церкви.
Найкращі церковні мадіапроекти: шлях до успіху.
Форми міжконфесійної християнської співпраці.
Реєстрація на конференцію здійснюється через електронну скриньку pr.risu@gmail.com до 15 травня 2011 року. Додаткова інформація за телефоном: 067 18 06 777.
Просимо при реєстрації вказати тематичну секцію, учасником якої Ви хочете бути. Ваші питання та побажання Ви можете залишити на сторінці конференції у Facebook.
Джерело: РІСУ