Німецькі християни вирішили оголосити війну рекламним кампаніям, які зводять Різдвяні свята лише до комерції, повідомляє Радіо Ватикану. До цього їх спонукав контроверсійний рекламний ролик торгівельної мережі Media Markt.
У тридцятисекундній рекламі цієї компанії зображено сім’ї, котрі під час Святої Вечері ейфорично реагують на отриманий у подарунок електроприлад, а слоган рекламного ролику звучить так: "Свята визначаються під ялинкою".
Проти цієї кампанії виступили Архиєпископ Людвіг Шик, єпископ-помічник Мюнхена Вольфганг Бішоф і Товариство Католицьких Сімей. Вони твердять, що така реклама зводить центральне християнське свято до чистого споживацтва та ображає вірних. Католики також подали скаргу до Німецької Ради Реклами, котра, однак, не вбачає у рекламному ролику Media Markt порушення релігійний почуттів. Деякі експерти навіть зауважили, що християни потребують таких провокаційних кампаній, бо занадто невизначено говорять світові, у чому насправді полягає їх велике свято.
На противагу цьому Асоціація Католицької Молоді з Баварії разом з євангелістською молоддю розпочала кампанію "Свята визначаються в яслах", звертаючись у такий спосіб до слогану торгівельної мережі, проте водночас вказуючи, що Різдвяні свята – це народження Ісуса Христа у бідності. На захист істинного сенсу Різдва став спеціальний веб-сайт, а у соціальній мережі Facebook за кілька днів цю кампанію вподобали понад 16 тисяч осіб.
За матеріалами www.radiovaticana.org