//

Німці проти комерціалізації Різдва

Німецькі християни вирішили оголосити війну рекламним кампаніям, які зводять Різдвяні свята лише до комерції, повідомляє Радіо Ватикану. До цього їх спонукав контроверсійний рекламний ролик торгівельної мережі Media Markt.
У тридцятисекундній рекламі цієї компанії зображено сім’ї, котрі під час Святої Вечері ейфорично реагують на отриманий у подарунок електроприлад,  а слоган рекламного ролику звучить так: "Свята визначаються під ялинкою".
Проти цієї кампанії виступили Архиєпископ Людвіг Шик, єпископ-помічник Мюнхена Вольфганг Бішоф і Товариство Католицьких Сімей. Вони твердять, що така реклама зводить центральне християнське свято до чистого споживацтва та ображає вірних. Католики також подали скаргу до Німецької Ради Реклами, котра, однак, не вбачає у рекламному ролику Media Markt порушення релігійний почуттів. Деякі експерти навіть зауважили, що християни потребують таких провокаційних кампаній, бо занадто невизначено говорять світові, у чому насправді полягає їх велике свято.


На противагу цьому Асоціація Католицької Молоді з  Баварії разом з євангелістською молоддю розпочала кампанію "Свята визначаються в яслах", звертаючись у такий спосіб до слогану торгівельної мережі, проте водночас вказуючи, що Різдвяні свята – це народження Ісуса Христа у бідності. На захист істинного сенсу Різдва став спеціальний веб-сайт, а у соціальній мережі Facebook за кілька днів цю кампанію вподобали понад 16 тисяч осіб.

 

За матеріалами www.radiovaticana.org