П В С Ч П С Н
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 

Про духовний вимір підприємництва

Підприємництво має духовний вимір, що бізнес-лідери не повинні випустити з уваги, нагадав кардинал Пітер Тарксон.

 

Голова Папської ради "Iustitia et Pax" запропонував підприємцям уважніше подивитися на проблеми і можливості свого професійного життя в світлі соціально-етичної перспективи, натхненної Євангелієм, і працювати відповідним чином. "Ви повинні свідчити Вашою діяльністю, що віра і бізнес не повинні бути взаємовиключні", − сказав ватиканський кардинал до учасників 7-го Дня підприємця, який недавно пройшов у німецькому Дортмунді.


Кардинал Тарксон назвав "знаками часу" амбівалентність глобалізації, сучасні комунікаційні технології, глобальні фінансові ринки і глибокі культурні зміни. "Претензії стали важливіші від зобов'язань, глобальне бачення − втрачено", − поставив діагноз глава ватиканської дикастерії. Компанії повинні «виробляти товари, дійсно якісні, і пропонувати послуги, які дійсно служать", тільки це буде служити загальному благу, підкреслив кардинал. Йдеться також про солідарність з бідними, щоб відповісти на потреби знедолених і потребуючих  шляхом створення гідних умов праці, відповідального користування фінансами, людськими та природними ресурсами, додав єрарх.


Бізнес-лідери повинні вимірювати свій успіх і значення своїх дій не тільки прибутком, а й тим, наскільки практичні принципи знаходять застосування, звернув увагу кардинал Тарксон. Це включає, зокрема, людську гідність, щоб працівник не розглядався виключно як робоча сила, але цілісний суб'єкт соціальних відносин. Як приклад, глава Папської ради привів безробітних, тих, що мало заробляють, працівників без кваліфікації та мігрантів, а також бізнес-партнерів в інших країнах. "Просто подумайте про спустошливі пожежі на швейних фабриках в Бангладеш, які працювали для європейських компаній", − звернув увагу він.


Єрарх нагадав німецьким підприємцям, що успіх не може ґрунтуватися  виключно на постачальниках, клієнтах, власних працівниках або навколишньому середовищі, а повинен бути пов'язаний з поліпшенням умов життя людей та їх розвитком.


За матеріалами http://be.radiovaticana.va