//

Aleteia і Google об’єднались, щоб дослідити чого католики хочуть від інтернету

Всесвітня католицька мережа «Aleteia» та компанія «Google» вирішили об’єднати зусилля для того, щоб з’ясувати чого католики хочуть від інтернету.


Що інтернет говорить про Католицьку Церкву? Чого католики – і не лише вони – хочуть від інтернету? Які етичні та духовні питання найбільше обговорюються користувачами інтернету? «Aleteia», всесвітня католицька мережа, яка представляє себе як «Всесвітня католицька мережа, що поширює джерела віри для тих, хто шукає істину»,  та пошуковик «Google» вирішили об’єднати зусилля для того, щоб знайти відповіді на ці питання.


Мережа, яка впродовж кількох років існувала у «бета»-версії, була офіційно запущена 29 січня. Через т.зв. «веб-слухання» мережа пропонує можливість аналізувати головні теми та найбільш обговорювані питання стосовно Католицької Церкви в інтернеті.


З нагоди запуску нових функцій сайту, «Aleteia» представила свій перший звіт під назвою «Веб-слухання та духовність», метою якого є надати картину усіх головних релігійних та етичних питань, що обговорювались в інтернеті впродовж 2012 року.


Як показує звіт, найбільше участь у релігійних та духовних дебатах беруть американці, переважно у соціальних мережах: більше 2/3 коментарів надходить із США і майже половина з них – у соц.мережах. Зацікавлення цими питаннями є досить стабільним, не було зауважено особливих піків зацікавлення в залежності від пори року. Хоча слід зазначити, що онлайн-дебати стають більш напруженими і передбачуваними тоді, коли в суспільстві піднімаються контроверсійні питання на зразок одностатевих шлюбів.


Інші гарячі теми включають біоетичну сферу, наприклад, аборти і евтаназія. Щодо питань, які стосуються безпосередньо віри, французи переважно сперечаються про стосунки з ісламом, мексиканці виступають на захист меншин, а італійці найчастіше вступають в дебати на катехитичні теми.


Лука Гіуратрабочетта, представник компанії «Google» в Італії, зазначає, що їх «співпраця із «Aleteia» є великим викликом: ефективно, надійно і безпечно надавати доступ до значної кількості інформації та досліджувати спілкування між величезною кількістю користувачів в усьому світі. Після першої ж зустрічі із представниками компанії «Aleteia» ми зрозуміли, що маємо взятись за цю справу, вкладаючи свій досвід і технології».


Компанія «Aleteia» також оголосила, що приєднується до платформи «AdEthic» – системи для розміщення цільової реклами на католицьких вебсайтах. Мережа запустила першу в Році віри аплікацію «Porta Fidei» для смартфонів та планшетів. Аплікація надаватиме висвітлення звернень Папи Бенедикта XVI та подій у Католицькій Церкві у всьому світі впродовж цього року.


За матеріалами Vatican Insider