//

«New York Times» звинувачують у наклепі на Католицьку Церкву і подвійних стандартах

На адресу газети «The New York Times» лунають звинувачення в подвійних стандартах в питаннях релігії, після того як вона опублікувала рекламу, що закликає католиків покинути їхню Церкву, але відмовилася розмістити рекламу, в якій схожу відозву звернуто до мусульман.

 

9 березня в газеті опублікували рекламу, яку подав фонд «Свобода від релігії», що розташований у Вісконсині, в якій містилося питання, звернені до католиків: «Навіщо вам посилати своїх дітей в парафіяльні школи, де з них зроблять наступне покоління слухняних жертводавців і виборців?» У рекламі також стверджується, що прихильність вірі недоречна «після двох десятиліть сексуальних скандалів, в які були залучені священики-насильники, тоді як церковні структури – як це стало достеменно відомо – винні в співучасті, змові та приховуванні».

 

Проте новинний сайт «The Daily Caller» повідомив, що коли Памела Геллер, блогер та виконавчий директор організації «Stop Islamization of America» («Зупинити ісламізацію Америки») запропонувала Старій Сивій Леді (відоме прізвисько «The New York Times») ті ж 39 000 доларів, щоб вона опублікувала схожу відозву до мусульман, газета відмовилася.


«Це демонструє лицемірство «The New York Times», «золотий стандарт» журналістики та її готовність плазувати перед насильницькою ісламською тактикою залякування», – заявила Памела Геллер кореспондентам FoxNews.com.


Геллер повідомила, що її антишаріатська реклама була складена як наслідування антикатолицької. Закликаючи мусульман залишити їхню релігію, вона запитувала: «Навіщо залишатися в організації, яка не визнає людьми жінок і не-мусульман? Навіщо ототожнювати себе з ідеологією, яка заперечує свободу жінок і пригнічує свободу вбивствами і підпорядкуванням не-мусульман?».

 

Прес-секретар «The New York Times», у відповідь на прохання прокоментувати цю ситуацію, зіслалася на лист, який газета відправила Геллер, коли відмовилася опублікувати її рекламу. «Ми не приймали рішення не публікувати рекламу, яку ви запропонували», – йдеться в листі. – «Ми прийняли рішення відкласти публікацію в світлі подій в Афганістані, включаючи спалення Корану і вбивства цивільних осіб службовцям збройних сил США. На наше переконання, в результаті публікації цієї реклами зараз американські військові підрозділи і цивільні особи могли б опинитися в небезпеці, а ми хотіли б уникнути цього».


Президент Католицької ліги Білл Донахью назвав першу рекламу «мерзотною». Проте він вважає, що її публікація – це «приватна справа» газети. Однак рішення не публікувати рекламу, запропоновану Памелою Геллер, свідчить про наявність певної програми, заявив він кореспонденту FoxNews.com. «Це демонструє неоднаковий підхід і лукавство «The New York Times», – заявив Донахью. «Виходить, що ви можете безкарно паплюжити деякі релігії, такі як католицтво, але ви не можете паплюжити іслам?»

 

За матеріалами: sibcatholic.ru