//

Єдність є даром Бога

Церква, об'єднана в слуханні апостольської науки, в братській спільності, в ламанні хліба і в молитві – цими словами Бенедикт XVI описав першу християнську спільноту в своїх роздумах, пов’язаних із Тижнем молитов за єдність християн.

На початку роздумів Святіший Отець звернув увагу на те, що вихідною точкою має бути усвідомлення того, що „на цій дорозі Господь має нас підтримувати, допомагати нам, оскільки без Нього ми самі не можемо нічого зробити”. Він звернув увагу на те, що „як учні Христа ми несемо спільну відповідальність перед світом і мусимо виконувати спільну службу: так як перша християнська спільнота в Єрусалимі, виходячи від того, що ми вже ділимо, маємо давати міцне свідчення, оперте на духовні фундаменти і підтримуване розумом, про Єдиного Бога, який об’явився і промовляє до нас в Христі”. Це має на меті несення послання, яке скеровує і просвітлює шлях людини наших часів, часто позбавлених чітких і цінних орієнтирів – додав Папа. Він відзначив, що звідси випливає потреба благання Бога про „дар єдності, щоб у всьому світі виповнився Його план спасіння і поєднання”.

 

Єдність не може бути всього лише справою рук людини, але є перш за все даром Бога – говорив далі Бенедикт XVI. Він зазначив, що шлях до видимої єдності всіх християн пролягає через молитву, „оскільки в основному єдність не будуємо ми, а будує її Бог”.

 

Посилаючись на гасло цьогорічного Тижня: „Вони постійно перебували в апостольській науці і спільності, на ламанні хліба й молитвах”, Бенедикт XVI нагадав, що воно викликає згадку про першу християнську спільноту з Єрусалиму. Він відзначив, що вже в момент П'ятидесятниці Святий Дух зійшов на осіб різних мов і культур, що означало, що Церква з початку обіймала народи різного походження, і саме виходячи від цих відмінностей, Дух творить одне тіло. П'ятидесятниця „як початок Церкви” означає поширення Божого заповіту на все створіння, народи і всі часи – підкреслив Папа.

 

Церква, об'єднана в слуханні апостольської науки, в братській спільності, в ламанні хліба і в молитві: ці чотири складники первіснообщинного християнського ладу є і сьогодні стовпами життя кожної спільноти і єдиним міцним фундаментом, на якому будується видима єдність Церкви, – підкреслив Святіший Отець. Він нагадав, що це є основним обов'язком спільності з Богом, який творить спільноту в Церкві і виражається в суспільній діяльності, в християнській любові та справедливості. Тільки таким чином ми можемо відмовляти молитву «Отче наш», яка завершує кожну аудієнцію середи.

 

На закінчення Папа римський відмовив саме цю молитву з близько 2,5 тисяч вірних, присутніх на сьогоднішній аудієнції, і надав всім апостольське благословення. Він також вітав зібраних різними мовами.
 

 

За матеріалами info.wiara.pl