//

Всесвітній День Молоді в Мадриді не відіб'ється на кишені платників податків (відео)

Всі заходи, пов'язані з Всесвітнім Днем Молоді в Мадриді, жодним чином не відіб'ються на кишені платників податків, більше того, ця подія принесе іспанській економіці більше 100 мільйонів євро прибутку. Цими підрахунками поділився фінансовий директор оргкомітету Всесвітнього Дня Молоді Фернандо Гіменес-Барріоканал. «Близько 50 мільйонів -- сказав він -- прибудуть з-за кордону і осядуть в Іспанії». До цього потрібно додати міжнародний імідж Іспанії, яка повинна показати себе як країна, здатна організувати всесвітній форум і привабити більше мільйона молодих людей зі всього світу.


Всесвітній День Молоді буде профінансований внесками молодих паломників на 70 відсотків, а 30 відсотків внесуть спонсори – підприємства і приватні особи. Пан Гіменес-Барріоканал підкреслив важливість підтримки з боку державних установ і сотень підприємств. Іспанський уряд називає Всесвітній День Молоді «подією, що викликала надзвичайний суспільний інтерес». Фінансовий директор Дня Молоді розповів про принципи його економічної організації: це стриманість і прозорість, з метою «витратити якомога менше і розпізнати все необхідне, а не лише заощадити на всьому».


Зусилля організаторів тепер зосереджені на тому, щоб змогло записатися якомога більше молодих людей, особливо з самої Іспанії. Запис на Всесвітній День Молоді має на увазі участь у Фонді солідарності, який дозволить приїхати на День Молоді малозабезпеченим хлопцям і дівчатам. Передбачається зібрати всього близько 2 мільйонів євро.


Кампанія по залученню учасників має і свою музичну заставку, написану спеціально з цією метою особливою групою по маркетингу Всесвітнього Дня Молоді і волонтерами. Директор Відділу маркетингу Габріель Гонзалес-Андріо пояснив, що за допомогою цієї кампанії організатори хочуть «метафорично показати контраст між подорожжю по життю наодинці і можливістю розділити цю дорогу і насолодитися нею разом з іншими».

 

За матеріалами: Радио Ватикан