//

У Швейцарії почалося полювання за добрими звістками

З вдячністю визнати «великі справи», які здійснюються християнами, щоб сприяти правдивому іміджу Церкви і її життю, не замовчуючи при цьому і її проблем, які «теж є частиною церковної дійсності». Такі цілі кампанії «Полювання за добрими звістками», яку на днях почала Швейцарська єпископська конференція.

«Глави церковних спільнот, так само як і всі католики, а особливо церковні ЗМІ, повинні поставити перед собою завдання: поширювати добрі звістки» -- пояснив в ході прес-конференції в Берні отець Мартін Верлен, абат «Марія Айнзідельн» і керівник Відділу католицьких мас-медіа. Негативні аспекти життя Церкви, підкреслив абат, без сумніву, є складовою частиною реальності, «але не слід забувати про позитивні новини, якщо ми прагнемо до повної, точної і правдивої інформації». Хоча б для того, що «Радісна Звістка стоїть у витоків Церкви, і радісні звістки складають життя Церкви до цього дня».

Серед «великих справ», які часто проходять повз журналістів -- католицький волонтер. Тому саме волонтери і їх діяльність будуть в центрі нової інформаційної кампанії швейцарських єпископів.

Генеральний секретар Римо-католицької центральної конференції Швейцарії Даніель Кох представив на брифінгу деякі цифри, виявлені внаслідок «моніторингу волонтерів» за 2010 рік. Моніторинг був проведений Швейцарським товариством соціальних служб в співпраці з Федеральним відділом статистики. За його даними, серед католиків 29 відсотків жінок і 25 відсотків чоловіків займаються добровільною соціальною допомогою. 870 тисяч швейцарських католиків постійно беруть участь у волонтерстві.


Кампанія «Полювання за добрими звістками» скерована на пошук даних про волонтерство, які будуть розміщені на спеціальному сайті. Ним займається Лор-Крістін Гранжан з інформаційної служби єпископській конференції. На сайт можна буде відправити вдячність волонтерам, повідомити про ініціативи і події зі свого регіону.

«Шум несе мало добра, а добро несе мало шуму»: ці слова, що приписуються святому Франциску Сальському, небесному заступникові журналістів, використовуватимуться інформаційною службою як девіз для заохочення тих, хто «показує добро», яке часто обходиться мовчанням, хто «надає лице добрим справам».


Кампанія проводиться також шляхом поширення плакатів і листівок в 200 парафіях і католицьких монаших спільнотах, які, у свою чергу, роздають їх іншим. Кампанія триватиме до 5 червня, коли відзначатиметься Всесвітній день соціальної комунікації. Цього дня швейцарські католики віддадуть пожертвування на Службі Божій на користь церковних ЗМІ.


Джерело: Радио Ватикан