//

У Німеччині триває акція промоції святого Миколая

"Важливим є тільки оригінал, тільки святий Миколай!" – під таким гаслом триває в багатьох німецьких єпархіях акція промоції святого Миколая з Міри. Цю акцію створила десять років тому католицька організація Bonifatiuswerk. Вона намагається повернути німцям святого Миколая, якого останніми роки все більше витісняють комерційні постаті.

 

"Комерційному дідусеві в шапці з китицею показуємо червону картку", – закликала в центрі Мюнхена Майте Келлі, зірка програми "Let's dance", німецького відповідника "Танці з зірками". Поряд з Енгельбертом Сєблером, єпископом-помічником Мюнхена, вона роздавали перехожим шоколадні фігурки святого Миколая з Міри. "Weihnachtsmann, тобто гість у червоній шапці з китицею, є для мене вершиною поверховості та комерційності. Тоді як святий Миколай з Міри є прикладом того, що є найважливішим у житті: любові до ближнього", – сказала зірка телебачення. Єпископ Сєблер наголосив, що спогад про святого Миколая є вписаним в літургійний календар.

 

Акція просування святого Миколая, яку створила католицька організація Справа святого Боніфація, з кожним роком має більше послідовників. До неї доєдналися багато німецьких єпархій. У Кельні створили організацію "Святий Миколай в нашому домі". Спеціальний мікроавтобус святого Миколая відвідує школи та дитячі садки в Північному Рейні – Вестфалія і Тюрінгії. Дітям роздають пакети і розповідають про зразкове життя святого.

 

Акція є популярною особливо серед німецької молоді. Під гаслами типу: "Пріоритет для святого Миколая" або "Дідусь у шапці з китицею не існує". Створили сайти, що заохочують до промоції образу справжнього святого, а не переодягнену в магазині особу. Загальнонімецька акція святого Миколая має вже понад тисячу послідовників на сайт соціальної мережі Facebook.

 

За матеріалами: Radio Watykańskie