//

Церква шукає священиків через… рекламу на білбордах

 В той час, як по всій Європі зростає рівень безробіття, «велика міжнародна організація» пропонує сотні вакансій, що відносяться до категорії «білих комірців». Вимоги: почуття власного релігійного призначення і прихильність до обітниці безшлюбності. Привілеї: можливо, більш короткий шлях на Небеса.

 

Єпархія однієї з найбільших земель Австрії, прагнучи поповнити ряди свого духовенства, що рідіють, організувала великомасштабну кампанію з розміщенням білбордів для залучення священиків і ченців. Вітається також бажання мирян присвятити себе тимчасовій релігійній та соціальній роботі під егідою Католицької Церкви.

 

Подібне нестандартне рішення єпархії Нижньої Австрії відображає існуючі побоювання, що незабаром Католицька Церква в цій країні не зможе виконувати свою місію через нестачу духовенства.

 

Формально Австрія є країною з переважанням католицького населення - більше 64% жителів вважають себе парафіянами Католицької Церкви. Хоча багато хто з них - католики лише на словах. Як і в інших мегаполісах Європи, у Відні та інших австрійських містах Меси проходять при малому скупченні народу, а кількість людей, які називають себе католиками, неухильно знижується - в Австрії на 13% з 1960 року. Одночасно кількість священиків скорочується ще швидшими темпами. Наприклад, в Санкт-Пельтені, столиці федеральної землі Нижня Австрія, 244 священика змушені обслуговувати духовні потреби пастви в 423 парафіях. Молоді духовні пастирі, що приходять на зміну літнім, - рідкість в країні.

 

Вісімдесят великих білбордів та 300 плакатів меншого розміру з підсвічуванням встановлені на території федеральної землі з населенням 1,6 млн. Один з них зображує священика, диякона і ченця, оточених церковними службовцями, інший - простих мирян. Слоган свідчить: «Місія. Ті, хто віддає, завжди отримають більше». Пройшовши за посиланням на домашню сторінку, можна дізнатися, хто ці люди і чому вони присвятили себе Церкві.

 

Лукас Ляйтнер, глава рекламного агентства-розробника проекту, заявив, що мета кампанії - показати духовенство та парафіян «героями нашого повсякденного життя, ким вони, власне, і є». Єпископ Санкт-Пельтена Клаус Куенг зазначив: «На плакатах зображені реальні люди, вони з радістю працюють для Церкви і готові повідомити про це всім, сфотографувавшись для рекламної кампанії».

 

Джерело: CREDO