//

Споживацький бойкот за ігнорування Різдва

Найбільша у США християнська організація родин American Family Association (AFA) вкотре складає список магазинів, які легковажать релігійним виміром Різдва і використовують пам'ять про прихід Ісуса на світ лише для збільшення торгівельних оборотів. Крім того, складають список також і приязно налаштованих торгових марок.

 


Останніми до списку потрапили мережі Wal-Mart, Belk, Lowe’s та гігант Hobby Lobby. І досі противниками Божого Народження є марки GAP чи Old Navy, Staples, Radio Shack i Foot Locker.

 


Члени організації, яких на даний момент є 2,3 млн. осіб, у попередні роки організували бойкот таких марок як Target, Sears, GAP i Wal-mart. А нещодавно вони бойкотували мережу McDonald's, яка на інтернет сторінці одної з груп гомосексуалістів рекламувала  „Happy Meals” для дітей. У 2006 році  через контроверсійну рекламу AFA зменшили обороти Ford Motor на 8%, чим спровокували фірму зняти її з ефіру.

 

За матеріалами: wiara.pl