Шкільні підручники в Пакистані сприяють ісламському релігійному фанатизму, дискримінації меншин і провокують міжрелігійні конфлікти. Про це повідомили католицькі активісти Національної комісії "Справедливість і мир", даючи оцінку стану освіти в країні. У доповіді комісії міститься заклик з боку Католицької Церкви переглянути навчальні програми в Пакистані, щоб християни, послідовники індуїзму, сикхізму та інших релігійних меншин, мали можливість поглиблювати свої знання про релігію, так як тепер вони змушені навчатися основам ісламу.
У доповіді наголошується, що тисячі немусульманських учнів "примушуються" до вивчення елементів ісламу, і роблять це через страх перед дискримінацією. У Пенджабі, наприклад, місцевий парламент "одноголосно" затвердив обов'язок вивчення Корану, а немусульманам "не було запропоновано відповідної альтернативи". Крім того, в таких областях, як соціальні науки і мови, 20% змісту підручників пов'язано з ісламом. До того ж, студенти немусульмани не отримують додатковий бонус в 20 пунктів.
Комісія "Справедливість і мир", доповідь якої цитує "AsiaNews", стверджує, що "освіта та освітня політика в Пакистані", одна з тих областей, де найбільш проявляються випадки релігійної дискримінації та порушення основних прав людини.
За матеріалами radiovaticana.org
При цитуванні або використанні будь-яких матеріалів гіперпосилання на "
КАТОЛИЦЬКИЙ ОГЛЯДАЧ" обов'язкове.