//

Медійна революція Папи Франциска

Блог престижної газети "Вашингтон пост" рекламує "просту і безпосередню" мову нинішнього Папи і зазначає, що він перевищив "цифровий бар'єр". Франциск народився для Твіттера, – резюмує аргентинська газета "La Nación".

 

На думку видання, від 13 березня, коли його обрали Папою, Хорхе Бергольйо викликає "світову революцію", яка кожного дня зростає завдяки його прямій і безпосередній манері говорити і діяти. Ця "безперервна революція" повторюється також і в соціальних мережах, особливо на Твіттері.

 

У статті з блогу Про віру (On Faith) Елізабет Тенеті зазначає, що цитати Папи з Аргентини "створені для епохи Твіттера". Його слова із задоволенням слухають вірні, але водночас вони викликають похмурість у деяких представників релігійного світу.

 

Тенеті зазначає, що, хоча "ринок Інтернет-ідей дав Церкві нову катедру, з якої вона може навчати", залишається актуальним "старе, як сама релігія", питання про те, як навчати маси без розмиття змісту віри. Своїм стилем Папа Франциск перейшов "новий цифровий бар'єр", – пише автор блогу. Свої роздуми вона ілюструє, зокрема, таким його дописом у Твіттері: "Церква це історія любові, а не бюрократична організація".

 

Вона додає, що Франциск використовує свій простий стиль не тільки в одязі та помешканні, але і в словах, які використовує для поширення віри. Це різко контрастує з "багатим богословським" стилем свого попередника, Бенедикта XVI, – зазначає блогерка "Вашингтон Пост".

 

За матеріалами niedziela.pl