«Подвійні стандарти» антирелігійної реклами в суспільному транспорті в американському Детройті стали причиною запеклих дебатів. Організація «Detroit's Suburban Mobility Authority for Regional Transportation» (SMART) відхилила можливість публікації антиісламської реклами асоціації «American Freedom Defense Initiative» (AFDI). У той же час рекламні щити атеїстів з «Detroit Coalition for Reason» (DCOR) були вивішені, пише TheBlaze LLC.
Цікаво зазначити, що щити з антиісламської рекламою відрізнялися від атеїстичних лише одним словом. Слово «Бог» AFDI замінили на «Мухаммед». «Ви не вірите в Бога? Ви не самотні»- свідчить атеїстична пропаганда. «Ви не вірите в Мухаммеда? Ви не самотні» - написали AFDI. Очевидно, схожість була навмисною.
SMART, визнавши антиісламську кампанію «образливою», відмовила організації в рекламі.
За матеріалами www.sedmitza.ru