Після вивчення Туринської плащаниці італійський вчений Джузеппе Бальдаккіні (Giuseppe Baldacchini) прийшов до висновку: твердження, що це - середньовічна підробка, вимагає більшого зусилля віри, ніж визнання цієї тканини справжнім похоронним саваном Ісуса Христа. Про це повідомляє агентство CWN з посиланням на видання Vatican Insider.
Бальдаккіні вважає, що зображення на Туринській плащаниці, швидше за все, з'явилося в результаті процесу «анігіляції матерії і антиречовини». В такому випадку прихильники автентичності Плащаниці можуть стверджувати, що даний фізичний процес мав місце під час події Воскресіння Христа. А скептики опиняються перед великою проблемою: їм доведеться пояснити, як середньовічні фальсифікатори могли при створенні підробки використовувати складний процес, який був абсолютно невідомий їм ні теоретично, ні практично?
За матеріалами www.sedmitza.ru