//

Церква бачить ЗМІ як дуже важливий засіб для проповідування слова Божого

Відповідаючи на запитання про співпрацю Церкви і ЗМІ під час зустрічі з молоддю Тернополя, глава УГКЦ сказав, що дуже часто навіть духовенство довідується про те, що вчить Церква, зі ЗМІ, а не з циркулярів своїх єпископів.

 

"Добігає перший рік мого служіння як Глави Церкви. З ким я найбільше спілкуюся, щоб донести правду про ті чи інші елементи вчення нашої Церкви або висловити суспільну позицію? - це журналісти, це мас-медії. Не завжди і не всі Церкви позитивно дивляться на журналістів. Наша Церква, і Католицька на загал, розуміє надзвичайно важливу роль ЗМі у житті сучасного світу. А звідти маємо християнські ЗМІ. Наше суспільство називається інформаційним, що означає: коли ти не є присутній в інформаційному просторі, то ти не існуєш. Я знаю, що дуже багато різних осіб, які хочуть бути відомими, наймають собі іміджмейкерів, які створюють імідж тієї особи, щоб її знали і любили.


Церква бачить ЗМІ як дуже важливий засіб, щоб проповідувати слово Боже.


Коли я проповідую у храмі, то мене чує дуже обмежене коло людей, а коли у храмі є журналіст і запише мою проповідь на диктофон і поставить в інтернеті, то її може читати весь світ. Це означає, що ті ЗМІ наче відкривають горизонти для проповіді і дають колосальну можливість донести слово Церкви до сучасної людини. Дуже цікаво подивитися, звідки член суспільства сьогодні  черпає інформацію. Думаю, дуже малий відсоток з проповідальниці.
Дуже часто навіть наше духовенство довідується про те, що вчить Церква зі ЗМІ,а не з якогось циркуляру свого єпископа чи єпархіального вісника.


Тому ваша роль важлива, дуже важлива.


Ми заохочуємо до співпраці і сподіваємося, що будемо мати багато християнських журналістів.


Журналіст повинен зрозуміти важливість духовного життя. Християнські журналісти це розуміють і дають можливість Церкві бути присутньою у інформаційному просторі."