//

Релігійні люди – суспільно активні, технологічно просунуті та оптимістично дивляться на світ

У поп-культурі, медіа та суспільній свідомості існує припущення, що релігійні люди – це динозаври, корисні копалини, відсталі представники позаминулого століття. Недавнє дослідження від The Pew Research Center свідчить про те, що релігійно активні люди більш активні в громадянському житті, не відстають від технологічних новинок і активно використовують інтернет у діяльності своїх спільнот.

 

53% активних віруючих американців вважають, що інші люди є надійними. Серед невіруючих такий рівень довіри становить 43%.
45% активних віруючих вважають своє співтовариство чудовим місцем для життя, порівняно з 34% невіруючих.
38% активних віруючих вважають, що вони можуть впливати на суспільство, порівняно з 27% невіруючих.
До активних віруючих зарахували людей, які в середньому витрачають 7,5 годин на тиждень для участі в житті своїх релігійних груп.

 

Релігійно-активні люди більше беруть участь у житті суспільства, ніж невіруючі:
35% віруючих беруть активну участь у спортивних заходах або займаються здоровим дозвіллям (проти 17% нерелігійних);
34% беруть активну участь у благодійних та волонтерських організаціях (проти 15% нерелігійних).
30% беруть активну участь у громадських об'єднаннях чи районних асоціаціях (проти 11% нерелігійних).

 

Щодо новітніх технологій та медіа-інструментів, то релігійні люди користуються результатами прогресу на рівні з невіруючими:

 

79% віруючих американців є інтернет-користувачами, порівняно з 75% невіруючих;
86% віруючих американців використовують мобільні телефони, порівняно з 80% невіруючих;
75% віруючих американців користуються електронною поштою, порівняно з 68% невіруючих;
46% віруючих американців користуються соціальними мережами (Facebook), порівняно з 49% невіруючих;
9% віруючих американців користуються Twitter, порівняно з 10% невіруючих.

 

Наскільки релігійним спільнотам вдається використовувати інтернет у своїй повсякденній діяльності:
68% релігійних (беруть активну участь у житті релігійної групи) американців вважають, що інтернет зробив великий вплив на здатність їхньої релігійної групи спілкуватися між собою;
62% релігійних американців вважає, що інтернет зробив великий вплив на залучення уваги до проблеми (в їх групі).
57% релігійних американців вважають, що інтернет дуже впливає на здатність групи об'єднуватися з іншими групами;
58% релігійних американців вважають, що інтернет зробив великий вплив на здатність групи впливати на суспільство в цілому;
57% релігійних американців вважають, що інтернет зробив великий вплив на здатність груп до організації діяльності;
46% релігійних американців вважають, що інтернет зробив великий вплив на здатність групи збирати кошти;
44% релігійних американців вважають, що інтернет зробив великий вплив на здатність залучати нових членів до релігійних груп;
46% релігійних американців вважають, що інтернет допомагає релігійним групам впливати на місцеві громади.

 

За матеріалами: jesfor.livejournal.com