За даними дослідження організації «Barna Group», християни швидше переходять на користування планшетами та електронними книгами (читалками), ніж більшість інших категорій покупців, - повідомляє Християнський Мегапортал invictory.org з посиланням на Charisma News.
Під час відкриття Міжнародної християнської виставки роздрібної торгівлі (International Christian Retail Show) в Орландо, Флорида, президент організації Девід Кіннаман представив результати дослідження під назвою «Тенденція на читання книг в електронному форматі: яке значення для прихильності споживачів, товарів і роздрібної торгівлі має цифровий контент »(The Rise of E-Reading: What Digital Content Means for Customer Loyalty, Products and Retailing).
Кіннаман розповів, що 44% пасторів, 30% клієнтів християнських магазинів і 25% практикуючих католиків користуються планшетами або електронними книгами, у порівнянні з 18% клієнтів, які не відвідують християнські магазини.
Найбільш популярним пристроям став iPad - ним користуються 44% покупців християнських магазинів. Крім того, близько 70% клієнтів заявили, що куплять електронну книгу в християнському магазині. Кіннаман закликав присутніх використовувати технологічні дослідження, освоювати цифровий маркетинг і шукати підходящі для них методи конкуренції.
При цитуванні або використанні будь-яких матеріалів гіперпосилання на "
КАТОЛИЦЬКИЙ ОГЛЯДАЧ" обов'язкове.