//

Хай СДМ стане видимим у твоєму житті!

Розпочалась робота он-лайн крамниці Світового Дня Молоді (http://www.madrid11tienda.com/), яка пропонує товари на продаж. Там можна знайти сорочки, шапки, сумки для ноутбуків, брилки, книгу спогадів учасників останніх 25-ти СДМ та багато чого іншого. Всі 40 офіційних продуктів будуть поступово виставлятись на продаж у магазині протягом наступних місяців, у ціновому діапазоні від одного до тридцяти євро.

 

«Проект он-лайн магазину СМД виник як реакція на численні прохання молоді зі всього світу, які зацікавлені придбати сувеніри зі Світового Дня Молоді тому, що вони або не мають можливості відвідати СДМ, або їм хочеться мати часточку цієї події вже зараз», - пояснює Ana Merche Muñoz, менеджер СДМ крамниці. Асортимент товарів підібраний у відповідності до побажань молодих людей на форумах або в соціальних мережах.

 

Технологічна фірма ACENS допомогла в організації магазину, оскільки вона є патроном фундації «Madrid Vivo» - інституції, що складається із різних осіб соціального впливу та групи ведучих іспанських фірм, які активно підтримують СДМ.

 

Крамниця СДМ співпрацює більше ніж з двадцятьма іспанськими компаніями та неприбутковими організаціями. Серед тих, що виготовляють продукцію для магазину СДМ є: проект Карітасу, розроблений для соціально маргіналізованих жінок, Фундація Івана ІІІ для покращення якості життя людей з розумовими відхиленнями, фундація Summa Humanitate та неурядова організація «1 kilo de ayuda para la educación» («Один кілограм допомоги для освіти»).

 

Більше ніж твій звичайний термос

Серед товарів магазину є один, що привертає особливу увагу – термос СДМ, дизайн якого розроблений неурядовою організацією «1 kilo de ayuda para la educación». Прибуток від продажу цих термосів буде скерований частково на освітні проекти дітей з неблагополучних сімей Латинської Америки, а решта – у Фонд Солідарності СДМ, для того, щоб люди з кожного континенту мали змогу взяти участь у Світовому Дні Молоді, а він справді став подією світового масштабу.

 

Від Памплони… до Риму

Інформаційні бюро та точки реалізації товарів СДМ будуть знаходитись по всій Іспанії, щоб привернути увагу та зібрати кошти для Світового Дня Молоді. Вони вже були встановлені на останніх вихідних, протягом щорічного паломницького походу до замку Javier, що у Памплоні, у якому беруть участь тисячі молодих людей (більш відомий як “Javierada”). Також 1 травня, у день беатифікації Івана Павла ІІ, засновника Світових Днів Молоді, поблизу Риму буде відкрито 15 інформаційних бюро та крамниць СДМ, у яких працюватимуть більше 150 волонтерів з Іспанії та решти світу.

 

Рекламна кампанія для крамниць СДМ

http://www.madrid11.com/es/oficina-de-prensa/descargas/379-video

Нова кампанія розроблена для пропаганди офіційного спорядження та товарів СДМ розпочнеться спочатку в Інтернеті (соціальні мережі, YouTube, сайти, блоги) і буде проводитись національними та міжнародними волонтерами. «Кампанія вже перекладена на вісім мов світу і представляє веселу ситуацію, коли під час польоту двоє відвідувачів СДМ демонструють деякі речі, що підуть на продаж, так ніби це була демонстрація заходів безпечного польоту», - каже Gabriel Gonzalez-Andri, директор з маркетингу Світового Дня Молоді 2011.

 

Джерело: www.madrid11.com/uk/